Briga o klijentima zahteva jedinstven pristup svakome zasebno, stoga smo razvili netasistent pakete usluga IT održavanja skrojene prema različitim osnovnim potrebama klijenata.
quickFix usluge
Namenjeni svim onim klijentima, koji imaju potrebu za pouzdanim pomoćnikom u situacijama kada problem nastane. Rešavanje problema u radu se vrši daljinskim intervencijama ka registrovanim računarima korisnika. Razlikujemo ih po načinu plaćanja usluga:
Prepaid quickFix
Obezbedite svojoj firmi tehničku podršku unapred plaćenim kreditom radi brzog otklanjanja problema u radu kada do njih dođe.
Širi sprektar usluga održavanja koji osim otklanjanja svakodnevnih problema obezbeđuje i kontinuirano praćenje IT sistema korisnika radi preventivnog delovanja. I ovaj spektar usluga omogućuje prepaid odnosno postpaid plaćanje.
Prepaid preventFix
Obezbedite svojoj firmi tehničku podršku unapred plaćenim kreditom za otklanjanje problema uz aktivno praćenje stanja, napredno podešavanje i organizacija mrežnih uređaja i servera radi prevencije problema i boljeg rada IT sistema korisnika.
Osigurajte sebi tehničku podršku plaćanjem usluga po mesečnim obračunima za otklanjanje problema uz aktivno praćenje stanja, napredno podešavanje i organizaciju mrežnih uređaja i servera radi prevencije problema i boljeg rada IT sistema korisnika.
Paketi usluga namenjeni svim onim klijentima koji žele više od podrške, kojima je potrebno kompletno rešenje u održavanju, sa svakodnevnim radom na praćenju, održavanju i aktivnom planiranju IT sistema kompanije.